Arlizi promotie van webshop


  • Arlizi

  • De ideeën en de oplossing
    De focus van de flyer lag op het geven van een overzicht van alle producten aan de potentiële klanten. Deze vormgeving is de basis geweest voor de overige media-uitingen. De banners dienen voor de re-marketing. De visitekaartjes om uit te delen op beurzen.

    Voor de vormgeving van de media-uitingen zijn de huisstijl elementen gebruikt. Denk hierbij aan kleuren en typografie. De elementen die echt moeten opvallen zoals de kopteksten en call-to-action teksten zijn in een groter lettercorps weergegeven. De foto’s zijn geplaatst in een cirkel om deze te accentueren.

  • Het project

  • De opdracht
    Een grafisch project met als doel ARLIZI promoten. ARLIZI is een Nederlands design duo dat handgemaakte sieraden via hun webshop verkoopt. Aangezien de webshop het verkoopkanaal is willen zij dit ook offline promoten. Daarvoor heb ik verschillende media-uitingen ontworpen: visitekaartjes, banners en een flyer.

    Mijn uitdagingen
    • Hoe maak je verschillende media-uitingen die toch hetzelfde gevoel uitstralen.

    Specifieke rol
    Conceptontwikkeling en Graphic Design.


Promotie Arlizi



Gebruikte programma's

Adobe Photoshop
Adobe Photoshop is gebruikt voor het bewerken van de foto’s van RGB naar CMYK. Verder zijn hier alle beelden vrijstaand in gemaakt voor de flyer, banners en visitekaartjes.

Adobe InDesign
Het opmaken van de flyer, banners en visitekaartjes is in het programma Adobe InDesign gedaan.

Unieke ontwerpen

Nieuwsgierig naar mijn unieke ontwerpen?
Bekijk ze hiernaast, door te klikken op één van deze vier ontwerpen kom je direct bij de projecten.
Veel plezier!