Doordat er interviews zijn gehouden ben ik erachter gekomen dat de bezoeker een aantal onderdelen mist op de bedrijfswebsite. Het gaat hierbij om: klantreviews, als ik contact opneem met kupan met welke personen heb ik dan te maken?, het downloaden van documenten en productfoto’s. De bezoeker ziet dus graag meer informatie over de service en producten van Kupan. De oplossing hiervoor is een sectie voor referenties, een aparte categorie waar de bezoeker zaken kan lezen over Kupan. Hieronder valt meer informatie over de personen die bij Kupan werken (het salesteam).
Eén van de oplossingen is product- en branchepagina's. Zo heeft elke branche en product zijn eigen look en feel waarbij een directe call to action is naar de webshop en het contactformulier. Tevens zijn op deze pagina’s meer informatie te vinden zoals de productfoto’s, productinformatie en de downloads (productbladen).
Tevens is de huisstijl van de webshop doorgevoerd. Bij de website heb ik de keuze gemaakt om bij zowel de productcategorieën als de branchecategorieën een submenu op de pagina te plaatsen zodat de gebruiker gemakkelijk kan navigeren tussen de producten en branches. Daarbij heeft elke categorie een andere kleur, ter herkenning.