Promotie Arlizi

Het ontwerpen van verschillende media-uitingen voor het sieradenmerk Arlizi.

Het project

Klantvraag:
Een grafisch project met als doel ARLIZI promoten.

ARLIZI is een Nederlands design duo dat handgemaakte sieraden via hun webshop verkoopt. Aangezien de webshop het verkoopkanaal is willen zij dit ook offline promoten.

Mijn uitdagingen
Het maken van verschillende media-uitingen die op elkaar aansluiten.

Specifieke rol
Conceptontwikkeling en Graphic Design.



De ideeën en de oplossing

De focus van de flyer lag op het geven van een overzicht van alle producten aan de potentiële klanten. Deze vormgeving is de basis geweest voor de overige media-uitingen. De banners dienen voor de re-marketing. De visitekaartjes om uit te delen op beurzen.

Voor de vormgeving van de media-uitingen zijn de huisstijl elementen gebruikt. Denk hierbij aan kleuren en typografie. De elementen die echt moeten opvallen zoals de kopteksten en call-to-action teksten zijn in een groter lettercorps weergegeven. De foto’s zijn geplaatst in een cirkel om deze te accentueren.